Mimo wydłużonych godzin pracy i 8 stanowisk obsługujących rejestracje pojazdów oraz wydawanie praw jazdy – duża liczba załatwianych spraw i umawianych wizyt powodowała, że momentami tworzyły się kolejki, czas oczekiwania na obsługę wydłużał się, a dodatkowo mieszkańcy zwracali uwagę na brak możliwości umawiania się z większym wyprzedzeniem.
Teraz to się zmienia. Pierwsze efekty już widać. Nowy system obejmuje m.in. przywoływanie głosowe, informacje wyświetlane na monitorach, a całość została skonfigurowana tak, by mieszkańcy już w dniu rejestracji pojazdu mogli umówić się np. na odbiór dowodu rejestracyjnego.
Przez ostatnie dni trwało wdrażanie wszystkich funkcjonalności systemu i już teraz widać, że pozwala on skutecznie rozładować kolejki oraz poprawia komfort obsługi mieszkańców.
- Byliśmy zaskoczeni, jak przyszliśmy rejestrować samochód, bo nie pamiętałem kodu, ale szybko sprawdziłem w telefonie i rzeczywiście, właściwie bez czekania zostałem przywołany i podszedłem do stanowiska - mówi pan Krzysztof.
Zanim skomentujesz przeczytaj całość w aktualnym wydaniu Tygodnika Krapkowickiego z 24 czerwca - e-wydanie dostępne tutaj.
Napisz komentarz
Komentarze