Porozumienie zostało przypieczętowane w czwartek, 21 sierpnia, podczas spotkania, w którym uczestniczyli prezes zarządu KPR GO S.A. Paweł Dołhańczuk, rzecznik prasowy klubu Adam Antoszczyszyn oraz dyrektor ds. marketingu i reklamy Grupy Mediowej „Tygodnik” Dawid Laskowski. Wydarzenie miało szczególny charakter – odbyło się w roku jubileuszu 80-lecia Gwardii Opole.
Z tej okazji Dawid Laskowski wręczył na ręce prezesa Pawła Dołhańczuka gratulacje oraz wyjątkowy upominek – życzenia spisane na tle archiwalnych artykułów o Gwardii, które w minionych miesiącach ukazały się na łamach „Tygodnika Ziemi Opolskiej” i „Tygodnika Krapkowickiego”.
– Cieszę się z kontynuacji naszej współpracy – podkreślał prezes Paweł Dołhańczuk. – Firma „Bastech”, wydawca obu tygodników, to sprawdzony partner działający od ponad ćwierćwiecza na rynku medialnym aglomeracji opolskiej. Wspólnie realizujemy cel, jakim jest przybliżenie piłki ręcznej mieszkańcom nie tylko Opola, ale również okolicznych powiatów i gmin. „Tygodnik Krapkowicki” jak i „Tygodnik Ziemi Opolskiej” od lat pełnią istotną rolę w promocji naszej drużyny. Zarówno w wymiarze sportowym, jak i społecznym. Dzięki nim Corotop Gwardia Opole trafia do domów mieszkańców i kibiców w powiecie opolskim i krapkowickim.
Z kolei Dawid Laskowski nie krył satysfakcji z faktu, że Grupa Mediowa „Tygodnik” po raz kolejny będzie towarzyszyć Gwardii w nadchodzącym sezonie.
– To już siódmy rok z rzędu. Dla nas to ogromna przyjemność współpracować z najbardziej utytułowanym męskim klubem piłki ręcznej w województwie. Na naszych łamach jak i w kanałach informacyjnych, zarówno w wydaniach papierowych, jak i internetowych, kibice znajdą wszystko odnośnie Gwardzistów: zapowiedzi, relacje z meczów, wywiady i ciekawostki z życia zespołu – mówił Laskowski.
Nowy sezon, nowe wyzwania, nowe emocje! Zapraszamy do kibicowania szczypiornistom Gwardii Opole i śledzenia ich zmagań w „Tygodniku Ziemi Opolskiej” oraz „Tygodniku Krapkowickim”.
Napisz komentarz
Komentarze