Po uprzedniej rejestracji do specjalisty wystarczy, najwcześniej godzinę przed wizytą przyjść do przychodni i na dotykowym ekranie (znajdującym się nieopodal rejestracji) wpisać swój PESEL. Następnie urządzenie wyda bilet z numerkiem, z którym należy udać się pod konkretny gabinet. Dzięki temu unika się długiego oczekiwania w kolejce , a personel medyczny może efektywniej zarządzać harmonogramem przyjęć. Urządzenie jest intuicyjne i proste w obsłudze. W razie jakichkolwiek trudności pomocą służą pracownicy recepcji.
- To rozwiązanie usprawnia pracę przychodni, jest teraz zdecydowanie mniej kolejek – mówi pracownik przychodni.
Dodatkowym atutem urządzenia jest możliwość wyboru jednego z czterech języków: polskiego, niemieckiego, angielskiego i ukraińskiego. To ułatwia korzystanie z usług przychodni osobom z zagranicy, które coraz częściej pojawiają się w regionie. Mimo że nowe technologie bywają wyzwaniem dla starszych osób, wielu pacjentów szybko oswoiło się z urządzeniem.
Zanim skomentujesz przeczytaj całość w aktualnym wydaniu Tygodnika Krapkowickiego z 3 czerwca - e-wydanie dostępne tutaj.
Napisz komentarz
Komentarze