Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama https://www.tygodnik-krapkowicki.pl/s/8/reklama
wtorek, 17 czerwca 2025 12:33
Przeczytaj:
Reklama https://partner-projekt.pl/
Reklama https://www.tygodnik-krapkowicki.pl/artykul/5234,program-czyste-powietrze-w-nowej-odslonie-nareszcie-cieply-zdrowy-dom-na-lata
Reklama http://www.budopap.pl/

Konsument może nie mieć racji, ale ma zawsze prawo do poradnictwa i informacji!

Największą bronią konsumenta jest wybór. To konsument decyduje, czy wybiera dany towar lub usługę i od jakiego przedsiębiorcy.
Konsument może nie mieć racji, ale ma zawsze prawo do poradnictwa i informacji!

- Świadomy konsument ma zawsze prawo wyboru. Rzecznik jest po to, by tę świadomość konsumencką podnosić – mówi powiatowy rzecznik konsumenta w powiecie krapkowickim Małgorzata Płaszczyk-Waligórska, do której zgłaszać się mogą mieszkańcy, a nawet powinni, jeśli tylko czują, że coś może być nie tak.

W 2021 roku Biuro Rzecznika udzieliło 1993 porady, z czego najwięcej dotyczyło usług (724 porady), umów sprzedaży (710 porad), spraw ogólnych bardzo różnorodnych i niekonsumenckich - 559. W przypadku usług najwięcej porad dotyczyło: usług telekomunikacyjnych - 196, finansowych - 157, ubezpieczeniowych - 89. W przypadku umów sprzedaży najwięcej porad dotyczyło: odzieży i obuwia - 199, urządzeń gospodarstwa domowego, urządzeń elektronicznych i sprzętu komputerowego - 226, mebli, artykułów wyposażenia wnętrza, utrzymania domu – 118.

Szczegóły w aktualnym wydaniu Tygodnika Krapkowickiego z 15 marca - e-wydanie dostępne tutaj.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama