- Świadomy konsument ma zawsze prawo wyboru. Rzecznik jest po to, by tę świadomość konsumencką podnosić – mówi powiatowy rzecznik konsumenta w powiecie krapkowickim Małgorzata Płaszczyk-Waligórska, do której zgłaszać się mogą mieszkańcy, a nawet powinni, jeśli tylko czują, że coś może być nie tak.
W 2021 roku Biuro Rzecznika udzieliło 1993 porady, z czego najwięcej dotyczyło usług (724 porady), umów sprzedaży (710 porad), spraw ogólnych bardzo różnorodnych i niekonsumenckich - 559. W przypadku usług najwięcej porad dotyczyło: usług telekomunikacyjnych - 196, finansowych - 157, ubezpieczeniowych - 89. W przypadku umów sprzedaży najwięcej porad dotyczyło: odzieży i obuwia - 199, urządzeń gospodarstwa domowego, urządzeń elektronicznych i sprzętu komputerowego - 226, mebli, artykułów wyposażenia wnętrza, utrzymania domu – 118.
Szczegóły w aktualnym wydaniu Tygodnika Krapkowickiego z 15 marca - e-wydanie dostępne tutaj.




![[ZDJĘCIA] Żniwniok 2025 w Obrowcu – cała gmina świętowała na dożynkach [ZDJĘCIA] Żniwniok 2025 w Obrowcu – cała gmina świętowała na dożynkach](https://static2.tygodnik-krapkowicki.pl/data/articles/sm-4x3-zdjecia-zniwniok-2025-w-obrowcu-cala-gmina-swietowala-na-dozynkach-1756711858.jpg)



![[Z OSTATNIEJ CHWILI] Tymczasowy most w Krapkowicach otwarty! Kluczowa przeprawa już przejezdna! [Z OSTATNIEJ CHWILI] Tymczasowy most w Krapkowicach otwarty! Kluczowa przeprawa już przejezdna!](https://static2.tygodnik-krapkowicki.pl/data/articles/sm-4x3-z-ostatniej-chwili-tymczasowy-most-w-krapkowicach-otwarty-kluczowa-przeprawa-juz-przejezdna-1734951808.png)

Napisz komentarz
Komentarze