Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama https://www.tygodnik-krapkowicki.pl/s/8/reklama
sobota, 26 kwietnia 2025 02:15
Przeczytaj:
Reklama https://biletyna.pl/koncert/Wakacyjny-Koncert-Gwiazd/Opole?utm_source=uxev&utm_medium=affiliate&utm_campaign=shlink&utm_content=501843&fbclid=IwY2xjawJ4KRFleHRuA2FlbQIxMAABHkVENLrlKzHwpq-x4-Qr4eFnou4qIgYxovRefRDr797Mpy10DKee6uKZ5tzo_aem_-y59xwKUTvyE2mbLrjGiBQ
Reklama
Reklama https://www.instagram.com/pani.prowadzaca/

Młodzi strażacy przyjęli wyzwanie

W Centrum Dziedzictwa Kulturowego i Turystycznego w Brożcu odbyły się 20 kwietnia eliminacje wojewódzkie Ogólnokrajowego Turnieju Wiedzy Pożarniczej „Młodzież zapobiega pożarom”. To wydarzenie, które nie tylko promuje wiedzę na temat ochrony przeciwpożarowej, ale także angażuje młodzież w aktywność służącą społeczności.
Młodzi strażacy przyjęli wyzwanie

Źródło: ZOSP RP w Opolu

Po eliminacjach powiatowych, gdzie wyłoniono zwycięzców, 81 osób przystąpiło do eliminacji wojewódzkich. To one stanowiły pierwszy krok w drodze do udziału w eliminacjach ogólnokrajowych, zaplanowanych na 8-9 czerwca w Gąsawie i Biskupinie w województwie kujawsko-pomorskim. Tylko 6 osób będzie miało szansę reprezentować swoje regiony na etapie krajowym.

- Konkurs stanowi nie tylko świetną okazję do zaangażowania się w lokalne działania w OSP, ale także otwiera drzwi do dalszego rozwoju dla młodych uczestników, mobilizując ich do aktywnego udziału w służbie ratowniczej oraz dalszych działań na rzecz społeczności lokalnej - wyjaśnia Zdzisław Olejniczak, Dyrektor Zarządu Wykonawczego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczpospolitej Polskiej Województwa Opolskiego. - To nie tylko konkurs, ale także droga do przyszłej służby, która nie tylko kształtuje charakter i wartości, ale również daje szansę na rozwój umiejętności, zdobycie nowych doświadczeń i służenie społeczności z oddaniem i zaangażowaniem.

Zanim skomentujesz przeczytaj całość w aktualnym wydaniu Tygodnika Krapkowickiego z 30 kwietnia - e-wydanie dostępne tutaj.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: SchutterssTreść komentarza: Gdzie jest tak tanie piwo? Jedna paleta poniżej 100zł? Chyba jakieś po terminie było.Data dodania komentarza: 16.04.2025, 11:15Źródło komentarza: „Gwizdnęli” 10 palet piwa - zuchwała kradzież w GogolinieAutor komentarza: KomarekTreść komentarza: Zrobi się kolektęData dodania komentarza: 11.04.2025, 21:48Źródło komentarza: 69-letni pirat drogowy zatrzymany w Januszkowicach! 3 400 zł mandatu i 22 punkty karneAutor komentarza: Jola Dąbrowska z KujawTreść komentarza: A ja mam rodzine w Zdzieszowicach ,bardzo dawno temu byłam w waszej miejscowości.Pzdr.mieszkańców n.Odrą.Data dodania komentarza: 11.04.2025, 16:16Źródło komentarza: Nowe sklepy, nowe możliwości – Zdzieszowice zyskują na inwestycjach sieci handlowychAutor komentarza: MordTreść komentarza: Wykończcie już całkowicie mały biznes. W tym mieście niedlugo będzie tylko Lidl, biedro***a,netto, dino. Mega inwestycje . Zatrudnienie znajdzie całe 20 osób a w malym biznesie prace staci pewnie 30😅. Gratuluję władzą Zdzieszowic.Data dodania komentarza: 10.04.2025, 13:26Źródło komentarza: Nowe sklepy, nowe możliwości – Zdzieszowice zyskują na inwestycjach sieci handlowychAutor komentarza: Klient sklepu z owadem w nazwie.Treść komentarza: A ja za to mieszkam w Zdzieszowicach (tych pisanych z dużej litery). I narzekam bardzo na dostępność do towarów w sklepie na przeciwko tej budowy. Po dużo produktów nie mogę sięgnąć bo są one zasłonięte paletami. Lub są one zafoliowane na tych paletach. No nie sięgam.Data dodania komentarza: 10.04.2025, 12:29Źródło komentarza: Nowe sklepy, nowe możliwości – Zdzieszowice zyskują na inwestycjach sieci handlowychAutor komentarza: RolcioTreść komentarza: Ja znam zdzichy od 25 lat i po co tyle sklepów. A za półtorej tygodnia polomarket będzie przerobiony na Dino.a dokładnie polo ma być do 19 kwietniaData dodania komentarza: 10.04.2025, 08:06Źródło komentarza: Nowe sklepy, nowe możliwości – Zdzieszowice zyskują na inwestycjach sieci handlowych
Reklama