W 2024 r. pracownicy sal obsługi klienta placówek Zakładu Ubezpieczeń Społecznych na Opolszczyźnie obsłużyli ponad 296 tys. osób. To prawie jedna trzecia mieszkańców regionu. Najwięcej, bo niemal 29,8 tys. klientów opolskie sale obsługi ZUS-u odwiedziło w styczniu 2024 r. Najrzadziej mieszkańcy województwa przychodzili do ZUS-u w listopadzie i grudniu, odpowiednio 21,5 tys. i 21,2 tys. klientów.
ZUS podnosi standardy bezpośredniej obsługi klientów nie tylko w swoich placówkach, ale też zachęca do korzystania z najnowszych technologii. Taką opcją są e-wizyty czyli umówiona rozmowa na wybrany przez klienta temat, w konkretnym dniu i godzinie. Można ją zrealizować w domu bądź w jakimkolwiek innym miejscu, gdzie jest dostęp do Internetu.
- Na początku wideorozmowy, po zweryfikowaniu tożsamości rozmówcy przez konsultanta ZUS-u, każdy klient może uzyskać informacje w swoich indywidualnych sprawach, bez względu na to czy pracuje, otrzymuje zasiłek, jest emerytem, rencistą czy prowadzi działalność gospodarczą. Spotkanie z pracownikiem ZUS-u na odległość to wielki atut, bo bez wychodzenia z domu, tracenia czasu na dojazd do placówki i bez kosztów załatwisz swoją sprawę w Zakładzie – mówi Sebastian Szczurek, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa opolskiego.
Zanim skomentujesz przeczytaj całość w aktualnym wydaniu Tygodnika Krapkowickiego z 10 czerwca - e-wydanie dostępne tutaj.
Napisz komentarz
Komentarze